اخبار

برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور

نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور از ۲۱ آبان ماه با حضور وزیر نیرو افتتاح شد و تا ۲۴ آبان ادامه داشت.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشنواره، نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت خصوصی و دولتی در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری برپا بود و در روز ۲۴ آبان ماه با حضور علی ذبیحی قائم مقام وزیر نیرو، سید مهدی ثمره هاشمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و جمعی از مدیران ارشد وزارت نیرو مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان انجام گرفت.
این گزارش می افزاید در مجموع ۱۲۷۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نزدیک به ۱۰۰۰ اثر به مرحله نهایی و بخش نمایشگاه راه یافتند. گفتنی است این آثار در قالب ۱۰۷ کتاب، ۶۵۴ طرح مطالعاتی و بهره‌برداری، ۳۱۹ طرح نوآوری و ۱۹۸ طرح تولید صنعتی ارائه شده‌اند که هر کدام در کمیته‌های ویژه ارزیابی شده اند.
براساس این گزارش؛ در این جشنواره ۱۷۹ سازمان دولتی و خصوصی حضور دارند که ۵۹ شرکت از بخش دولتی و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و ۱۲۰ شخصیت حقیقی و حقوقی از بخش خصوصی آثار خود را به جشنواره ارسال کردند.