پروژه ها

استقرار سیستم پایش آنلاین آلاینده های محیطی در خلیج فارس

اولین ایستگاه پایش آنلاین میزان کلروفیلها و نیز آلاینده های نفتی در خلیج فارس و دریای عمان، با موفقیت توسط شرکت مهندسین بدرآذین نصب شد. در این پروژه یک دستگاه فلوروپراب ساخت و طراحی کمپانی BBE آلمان در کنار دستگاه Oil Detector کمپانی Sea-Sun-Tech آلمان نصب و راه اندازی شد.

با بهره گیری از این سیستم در کنار تجهیزات انتقال اطلاعات رادیویی میزان رشد گونه های کلروفیل از قبیل دیاتومه،کرفتوفیسه، داینافلاژن، جلبک سبز، جلبک سبز-آبی و دما در کنار میزان غلظت هیدروکربنهای پولی آروماتیک اندازه گیری و بصورت همزمان به دفتر پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان انتقال داده میشود.

اطلاعات همزمان روی سرور پژوهشکده قابل رویت در قالب داده های لحظه ای و نیز نمودارهای رنگی مختلف میباشد این اطلاعات میتواند در قالب فرمت text ارشیوبندی گردد. تنظیمات دستگاه ها از راه دور بدون نیاز به حضور در محل توسط کاربر قابل انجام میباشد.

دستگاه فلوروپراب به منظر پیشگیری از تاثیرات فاولینگ دریا روی چشمی سنسور و استحصال داده های مناسب و نیز کاهش هزینه های نگهداری به یک دستگاه شوینده اتوماتیک مجهز شده است که در بازه های زمانی ۶ ساعته بطور اتوماتیک چشمی سنسور را شستشو میدهد.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با این شرکت تماس حاصل فرمایید.