اخبار

نصب و راه اندازی موفقیت آمیز فلومتر راداری در شرکت آب و فاضلاب تهران

شرکت آب و فاضلاب تهران، بهره برداری از دو عدد فلومتر راداری برای اندازه گیری آنلاین دبی در شبکه جمع آوری فاضلاب تهران را آغاز نموده است. این فلومترها در بهمن ماه سال ۱۳۹۴  در داخل منهولهای مشخص شده توسط کارشناسان آب و فاضلاب تهران، نصب و راه اندازی شد. فلومتر استفاده شده، ساخت کمپانی هیدرو-ویژن آلمان میباشد. این فلومتر مدل Q-Eye Radar است که میتوانید در برگه راهکارهای دبی سنجی آب و فاضلاب در این سایت، مشخصات فنی این فلومتر را دانلود نمایید.

کمپانی هیدرو-ویژن تجربه بالایی در زمینه طراحی و ساخت تکنولوژیهای اندازه گیری دبی در آب و فاضلاب دارد و تجهیزات این کمپانی کاملا آلمانی، دارای کیفیت و دوام و دقت بالایی در مقایسه با تولیدکننده های دیگر است. علاوه بر این نظر به داشتن نمایندگی انحصاری (شرکت مهندسین بدرآذین بنا) در ایران و ارائه خدمات و سرویسهای پس از فروش، فلومترهای این کمپانی از اقبال و موفقیت خوبی در صنعت آب و فاضلاب برخوردار شده است.

فلومتر پرتابل آب و فاضلاب

در مورد فلومتر راداری Q-EYE RADAR  بایستی به این نکته بارز اشاره نمود که بطور کلی هیچ گونه تماسی با جریان فاضلاب ندارد و در مقایسه با فلومترهای مستغرق دارای هزینه نگهداری پایین و طول عمر بالاتری است.  دستگاه دارای یک سنسور راداری با درجه حفاظت IP68 (کاملا میتواند در داخل فاضلاب مستغرق شود) و یک سنسور تراز سنج التراسونیک برای اندازه گیری تراز آب میباشد. البته بجای سنسورهای تراز سنج التراسونیکی میتواند سنسورهای ترازسنج فشاری و یا راداری نیز استفاده نمود.

فلومتر راداری

مهمترین ویژگی منحصر بفرد فلومتر راداری کمپانی هیدرو-ویژن استفاده از ترانسمیترهای مدل MT است که کاملا ماجولار هستند و براحتی میتوانید علاوه بر سنسورهای راداری، در آینده در صورت نیاز سنسورهای دیگر نظیر سنسورهای مستغرق (پالس داپلری) و یا سنسورهای التراسونیک ترانزیت تایم  را به این ترانسمیتر متصل کنید. این ترانسمیتر دارای مودم داخلی GPRS است که اطلاعات اندازه گیری شده را بصورت آنلاین از طریق بستر فوق الذکر مخابره میکند.

فلومتر راداری

کمپانی هیدرو-ویژن دارای سایت اینترنتی برای نمایش داده ها است ولی بنابر نظر شرکت آب و فاضلاب تهران و رعایت پروتکلهای موردنظر استان تهران دستگاه بهمراه ماجول IEC104 ارائه شده است.علاوه بر این با نظر کارشناسان کمپانی اطلاعات با انجام تنظیمات داخلی ترانسمیتر ماجولار مدل MT مستقیم بدون انتقال به سایت کمپانی هیدرو-ویژن، به سرور مرکزی شرکت آب و فاضلاب تهران منتقل میشود.

لطفا برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پروژه و یا تجهیزات اندازه گیری دبی با کارشناسان ما تماس بگیرید.