پروژه ها

اجرای پیش نیازهای ادوات آب و هواشناسی استان کرمانشاه

در این پروژه شرکت مهندسین بدرآذین تمامی پیش نیازهای ایستگاه های اندازه گیری آب و هواشناسی را در استان کرمانشاه تامین، نصب و راه اندازی نمود. در این پروژه در حدود ۴٠ ایستگاه هیدرومتری، ١٠ ایستگاه درون چاهی، ٢۵ ایستگاه تبخیر سنجی آماده بهره برداری شد.

شرکت آب منطقه ای کرمانشاه سالها پیش  اقدام به خرید این اداوت نموده بود. در ایستگاه های سنجش آنلاین هرچند که بخش عمده هزینه مربوط به خرید تجهیزات میشود اما مهمترین مساله در موفقیت آمیز بودن این پروژه ها دید کلی نسبت به تمامی جزىیات از انتخاب محل، تامین برق مناسب، ایجاد حفاظت فیزیکی متناسب با شرایط محیطی میباشد بدون در نظر گرفتن این جزئیات بسیار مهم است که در کشور ما معمولا ایستگاه های مانیتورینگ آنلاین بارهاه و بارها با شکست و هدر رفت بودجه ها مواجه میشوند.

شرکت بدرآذین در این پروژه با موفقیت تمامی تمهیدات مورد نیاز یک ایستگاه سنجش آنلاین آب و هواشناسی را از قبیل قالب بندی، آرماتوربندی، بتن ریزی، تامین و تهیه پانلهای خورشیدی، راه اندازی سیستمهای کنترل شارژ، ایجاد فنس برای محافظت ایستگاه ها، طراحی و ساخت تابلوهای مخصوص با در نظر گرفتن کاربریًهای مختلف و نیز شرایط محیطی و نیاز به دوام مناسب در برابر ضربات احتمالی، برف و باران و تابش آفتاب و تامین برق مناسب را اجرا نمود.

مهمترین مانع در اجرای این پروژه صعب العبور بودن برخی نقاط و نیز دشواریهای لجستیکی میباشد.  در این پروژه به منظور بالابردن راندمان و تسریع در عملیات اجرایی اکیپهای چند گانه متناسب با موقعیت مکانی ایستگاه ها تجهیز شده بود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا با این شرکت تماس حاصل فرمایید.