مولتی پارامتر قابل حمل (دستی)

تجهیزات مانیتورینگ کیفیت آب روز بروز پیشرفته تر میشوند. با بکارگیری تکنولوژیهای جدید اندازه گیری پارامترهای مهم کیفیت آب آسان تر و دقیقتر و با قیمت کمتر ممکن میشود.

مولتی پارامتر پرتابل

ویژگیهای منحصربفرد این پرابهای این کمپانی باعث افزایش رضایتمندی مهندسان و کارشناسان آب در دنیا شده است. پرابهای این کمپانی علاوه بر اینکه میتوانند بصورت پرتابل بسرعت پارامترهای مهم کیفیت آب نظیر کدورت، هدایت الکتریکی، اکسیژن محلول، دما، pH و ORP، نیترات و بسیاری پارامترهای دیگر را اندازه گیری کند، بسادگی امکان اندازه گیری ثابت و آنلاین را نیز دارد.

AP-7000یکی دیگر از مزایای ویژه پرابهای کمپانی آکوارد اندازه گیری تمامی پارامترهای فوق الذکر بصورت همزمان بدون جدا کردن پراب خاصی از دیتالاگر دستی  آن بنام “آکوامتر” است. علاوه بر این “آکوامتر” مجهز به GPS داخلی است که موقعیت مکانی محل اندازه گیری شده را همزمان با اندازه گیری پارامترهای کیفی ثبت و ذخیره میکند.

شرکت مهندسین بدرآذین بنا در کنار تجهیزات بسیار پیشرفته خود در زمینه مانیتورینگ آب و محیط زیست، نمایندگی انحصاری کمپانی “آکوارد” در ایران را دارا ست و تمامی خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات بصورت اصل از سوی کمپانی انگلیسی “آکوارد” ارائه میشود. خواهشمند است در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.