نمونه بردارهای اتوماتیک کمپانی واترسم

نمونه گیر اتوماتیک پرتابل                                                          مدلهای   WS Porti 1/12/24

نمونه گیر WS Porti یک نمونه گیر متحرک قابل حمل می باشد. این دستگاه را میتوان در داخل یک مکان بسته و یا در محیط بیرون نصب و استفاده کرد. بدنه این دستگاه فلزی و از جنس استنلس استیل است. دستگاه دارای درجه حفاظت  IP65 می باشد. WS Porti دارای پمپ نمونه گیر خلا می باشد که می تواند از عمق ۷ متری، در حالت استاندارد و ۱۳ متری، در حالت استفاده از لوازم جانبی، نمونه برداری کند.

 

         

به منظور کاهش احتمال تداخل اشیاء خارجی با نمونه، ظروف نگهداری نمونه ها دارای در محافظ می باشند. اندازه جعبه حمل این دستگاه استاندارد می باشد و در رنگهای مختلف موجود می باشد. این نمونه گیر میتواند در دو حالت با یخچال و بدون یخچال ارائه شود. در مدلهای با یخچال دمای نمونه اخذ شده را کنترل کرد.

   

در  صورت استفاده با باتری وزن کل دستگاه حدودا ۱۷ کیلوگرم، و ابعاد آن۴۳ در۴۱ در۴۹ سانتیمتر است. جعبه نمونه ها میتواند در سه حالت تک نمونه ای، ۱۲ نمونه ای و ۲۴ نمونه ای است. حجم نمونه های اخذ شده میتواند در محدوده ۱۲ تا ۲۰۰ میلی لیتر برنامه ریزی شود. در صورت وجود سرویس GSM/GPRS از راه دور کاربر میتواند دستور نمونه برداری به سیستم بدهد. علاوه بر این دستگاه دارای خروجی RS232 و RS485 است.

نمونه گیر اتوماتیک ثابت                                                                 مدلهای          WS316 و WS312

نمونه گیر کاملا اتوماتیک مدل WS312 یکی از پیشرفته ترین و کاملترین نمونه گیرهای طراحی و ساخت شرکت  WaterSam آلمان می باشد. جنس بدنه نمونه گیر استنلس استیل است.  این دستگاه را می توان در محیط بسته و یا در محیط باز استفاده کرد. جعبه محافظ نمونه ها دارای عایق دمایی و سیستم کنترل دمای داخلی می باشد که این امکان را می دهد تا نمونه ها را در دمای دلخواه نگهداری شود (۴۲ تا ۲۵- درجه).

سیستم WS312  نمونه گیری را با استفاده از پمپ خلا انجام می دهد که قادر به مکش نمونه از حد اکثرعمق ۸متر (با استفاده از برخی لوازم جانبی تا عمق ۳۰ متر) را دارد. نکته مهم در رابطه با این دستگاه عدم تماس قطعات متحرک با نمونه گرفته  از آب می باشد که این باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. دستگاه WS312 کوچکتر از دستگاه WS316 می باشد. با این وجود از بطریهای گوناگون، نظیر ست ۲۴ تایی بطریهای ۱ لیتری، به منظور محافظت از نمونه ها می توان استفاده کرد.

                 

قابل ذکر است که این دستگاه را می توان بر اساس سفارش مشتری، متناسب با نیازهای مختلف کاربران مختلف نیز طراحی و ارائه نمود.

نمونه گیر پرتابل

نمونه گیر ایستگاهی

 

WS PORTI 1T/12T/24T

WS PORTI 1/12/24

WS 316 SE

WS 316

WS 312

WS 98

نمونه گیری از کانالهای باز

P

P

P

P

P

P

VAC

Vacuum system

 

 

P

P

P

P

VAR-B

Vacuum system

P

P

P

P

P

P

VAR-E

Vacuum system

P

P

P

P

P

P

Peristaltic Pump

نمونه گیری از جریانهای مستمر

 

 

P

P

P

P

FMWW

Water switch system

 

 

P

P

P

P

PRF

Water switch system

نمونه گیری از لوله های تحت فشار

P

P

P

P

P

P

VAC

Vacuum system with safety valve

 

 

P

P

P

P

WS INLINECUT

 

 

 

P

P

P

P

WS INLINEvent

نمونه گیری از اعماق

P

P

P

P

P

P

WS VACUPRESS

Sample lift system

        WS 316 SE Self-Emptying Sampler

برخی مدلهای نمونه بردار میتواند بصورت تخلیه اتوماتیک، شستشوی اتوماتیک و یا ضد انفجار ارائه گردند. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی در این رابطه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.